Nesoglasja med solastniki glede dokapitalizacije družbe ATC Kanin so, kot je danes povedal župan občine Bovec, Danijel Krivec, zglajena. To pomeni, da bo dokapitalizacija potekala tako, kot so si prvotno zamislili, dorekli so vse potrebno z vsemi družbeniki ATC Kanin, odprtje sezone 2010 pa so napovedali za 23. decembra. Takrat naj bi slovesno odprli tudi povezavo Kanin-Sella Nevea, le da še ne vedo, kako bo potekal protokol. O tem se odgovorni pogovarjajo prav danes na italijanski strani. 30 kilometrov prog, 70 ha smučišč na 12. napravah bo paradni konj, na katerega zdaj stavijo na obeh straneh Prevale. Novost naj bi vsaj podvojila število smučarjev v normalni sezoni, po besedah direktorja ATC Kanin Aleša Uršiča pa naj bi letos presegli obisk 100 000 smučarjev. Vozovnica, dnevna bo stala 28 evrov, bo veljala za obe smučišči, ne glede na to, kje je bila kupljena, na voljo pa bodo številne različice in kombinacije. Sistem bo beležil, koliko časa se je posamezen smučar zadrževal na enem ali drugem smučišču in to bo tudi ključ za delitev sredstev.
Sicer pa bo za dosego Italijanom primerljive kakovostne ravni tudi na slovenski strani veliko postoriti. Pri tem pa se bo morala pomembnosti smučišča Kanin zavedati tudi država, so prepričani lastniki ATC Kanin, saj najvišje visokogorsko smučišče v Sloveniji na obrobju države vendarle predstavlja neko specifiko, ki bi jo morali na državni ravni upoštevati. Tudi drugod v svetu žičniški sistemi ne morejo preživeti,če vsaj za infrastrukturo ne poskrbi država. Ravno tako bi nikoli ne prišlo do povezave smučišč Kanin-Sella Nevea/Na Žlebeh, če dežela Furlanija Julijska krajina ne bi zagotovila denarja za celotno infrastrukturo na njihovi strani. V zadnjih letih so tam vložili skoraj 16 milijonov evrov za novo, krožno-kabinsko dostavno žičnico do planinskega doma Gilberti, za zadnjo lepotico, ki v okoli treh minutah pripeljejo pod Golovec 200 ljudi, pa naj bi odšteli še nekaj nad 16 milijonov evrov, čeprav točnih podatkov še niso obelodanili. Na slovenski strani je bilo skupaj s štirisedežnico Prevala vloženih le nekaj pod 4 milijone evrov. Je pa res, da je bil to povod za gradnjo na italijanski strani.
Lahko bi rekli, da se je tam zbudila politična zavist, ki je sedaj vidna tudi skozi neprimerljivo boljše in luksuzne žičniške naprave na smučišču Sella Nevea/Na Žlebeh. Morda bo takšna zavist zrasla tudi v političnih glavah slovenskega političnega vrha, saj bodo sicer sokrivi za upravičeno pljuvanje po naši infrastrukturi, ki spada, kot pišejo tudi nekateri bralci te spletne strani, v srednji vek. Čeprav nekoliko polepšana pa tja sodi tudi restavracija; da o bifeju pod trosedežnico niti ne zapravljamo besed. A bodimo optimisti. Čeprav na kaninskem smučišču res iz leta v leto pred vsako sezono čarajo, jim je treba priznati, da vsaj to znajo početi dobro. 23. decembra bo tako potrjeno prišlo do slavnostne povezave. In zakaj ne bi verjeli, da se odpira s tem neko novo obdobje za celotno dolino. Vsaj na začetku, saj bo v nasprotnem primeru še vedno dovolj časa za jok.
vir: Primorska.info, Milan Štulc