Ankarančani so tako pokazali večjo odgovornost za sodoben razvoj na Obali kot vsi politiki. Slovenija pa jim bo nekoč hvaležna, ker bo ekološko naravnan razvojni koncept luke zahteval tudi veliko manjše investicije v transportne sisteme. To je prvi uspeh v borbi za poraz napačnega slovenskega razvojnega koncepta, ki stavi zgolj na transport "kubikov in ton" po koridorju Koper-LJ-MB. Komu je v interesu, da bi Koper in Trst spremenili v umazan in nevaren energetski kompleks? Kaj , če pri uplinjevalnikih v Žavljah Slovenija samo hlini nasprotovanje zaradi domače javnosti?  Naše hvaljenje s tem, da sta Koper in Trst najbližji pristanišči osrčju Evrope   je ponudba Bruslju, da smo najbolj prikladni za pretovor vseh vrst masovnih in cenenih ter nevarnih materialov? Nekateri posamezniki bi  na račun uničenja okolja ustvarjali velike dobičke, večina prebivalcev tržaško-koprskega zaliva pa bi bili le kolateralna škoda.