Končno so italijanski politiki doumeli, da je tak projekt norost in sedaj jih skbi samo še to kako prepričati Slovenijo. To ne bo preveč težko, saj Sloveniji zmanjkuje finančnih potencialov za mnogo nujnejše projekte, ki bi ustvarjali nova delovna mesta. Hitra železnica naj bi po novem racionalnejšem predlogu potekala od Ronk do Opčin, kjer bi bila tržaška postaja. Slovenija naj bi zgradila drugi tir od Kopra do Divače in skupaj še 6 km povezavo Koper -Trst, ki jo je Slovenija vse doslej nerazumno odklanjala, da bi izsilila omenjeni monstruozen projekt, ki bi Slovenijo finančno uničil. Evropa je jasno povedala, da več kot za načrte ne bo prispevala; slovensko javnost pa so stalno zavajali, da bo EU prispeval večji del denarja za potraten in ekološko uničujoč projekt.
Tako se obeta tudi le lepša prihodnost za koprsko-ankaransko obalo, saj  se bo morala luka v Kopru usmeriti na več vredno blago in se posloviti od umazanega pretovora kubikov in ton. Pri vsem tem je žalostno to, da nas morajo Italijani in ekonomska kriza spraviti na realna tla, saj bi sicer naši politiki Slovenijo zares spravili na rob bankrota.